FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów i usług

szkolenia

Program Rozwoju – wersja VOD

Poniżej znajdziesz pytania i odpowiedzi dotyczące Programu Rozwoju Managerskiego oraz Programu Rozwoju Osobistego

Program Rozwoju Managerskiego uczy zarządzania ludźmi, jest wsparciem dla Liderów, Managerów, osób które prowadzą swój zespół. Program Rozwoju Osobistego porusza tematykę rozwoju osobistego i rozwija kompetencje miękkie.

Jeśli zakupisz od razu cały Program, możesz liczyć na atrakcyjniejszą cenę, otrzymasz certyfikat udziału w Programie (wraz z wyszczególnieniem omawianych obszarów), który przygotowuje Cię do roli managerskiej. Dodatkowo otrzymasz możliwość indywidualnej, godzinnej konsultacji online ze mną (coaching lub mentoring) w cenie pakietu.

Pamiętaj, że to co otrzymasz, to przede wszystkim kompetencje. Cały Program jest tak zaprojektowany, aby uczestnicząc we wszystkich modułach uzyskać pełną wiedzę niezbędną do odpowiedzialnego i skutecznego zarządzania zespołem. W każdym module znajdziesz element, do którego będą odwoływać się kolejne części szkolenia.

W ciągu tygodnia po zakupie otrzymasz od nas jednorazowy kod upoważniający Cię do zarezerwowania bezpłatnej sesji coachingowej/mentoringowej. Otrzymasz także instrukcję, jak zapisać się na takie spotkanie.

Tak, każdy z modułów w sposób kompleksowy przedstawia zawarty w nim konkretny temat, zatem spokojnie możesz kupić tylko ten, który najbardziej Cię interesuje.

Podczas zakupu szkolenia VOD wymagane jest utworzenie konta (login podajesz podczas procesu składania zamówienia, a na podany adres mailowy dostaniesz link do utworzenia hasła do profilu), które tym samym daje Ci dostęp do Panelu Klienta. Po wejściu w Panel Klienta (desktop), z lewego bocznego menu wybierz pozycję “Szkolenia VOD”.

Tak, konto jest konieczne.

Dostęp do szkolenia VOD masz przez sześć miesięcy od daty zakupu.

Dostęp do materiałów szkoleniowych masz natychmiast po zakupie Programu Rozwoju Managerskiego lub/i Osobistego (dotyczy to pełnych Programów oraz pojedynczych modułów). Po wejściu w dane szkolenie, pojawiają się w zakładce “Materiały”.

Każdy moduł podzielony jest na kilka części, a warunkiem ukończenia szkolenia jest obejrzenie ich wszystkich w podanej kolejności. Na górze strony, nad materiałem wideo widoczny jest pasek postępu, który procentowo pokazuje progres zdobytej przez Ciebie wiedzy. Po obejrzeniu ostatniego wideo w szkoleniu, kliknij na przycisk “oznacz jako ukończone”, znajdujący się pod materiałem wideo. Trafisz wtedy na główną stronę szkolenia, gdzie zobaczysz informację o zakończonej nauce i możliwość pobrania certyfikatu/dokumentu ukończenia.

Po ukończeniu danego szkolenia, certyfikat lub dokument ukończenia Programu Rozwoju lub pojedynczego modułu pojawia się automatycznie w Twoim Panelu Klienta.

Potrzebujesz jedynie urządzenia z internetem i przeglądarkę obsługującą formaty wideo.

Tak! Dostęp do zakupionego szkolenia masz przez sześć miesięcy, zatem możesz do niego wracać tyle razy, ile chcesz.

Nie, możesz oglądać szkolenia z dowolnego miejsca na Ziemi.

Tak.

szkolenia

Program Rozwoju Managerskiego – wersja online na żywo

Poniżej znajdziesz pytania i odpowiedzi dotyczące warsztatów online, które prowadzone są na żywo

Tak, po zakończonej lekcji otrzymasz materiały szkoleniowe z danego tematu i nagranie.

Zajęcia mają charakter warsztatowy, dla komfortu uczestników maksymalna liczba osób to 20

Każde ze szkoleń odbywa się zwykle raz w miesiącu.

Przy opisie szkolenia widzisz aktualną liczbę wolnych miejsc.

Tak, konto jest konieczne.

Materiały otrzymasz w mailu podsumowującym warsztat, do dwóch dni roboczych po zakończonym warsztacie.

Potrzebujesz jedynie urządzenia z internetem i przeglądarką obsługującą formaty wideo.

W opisie Programu Rozwoju online, zobaczysz opcję “Weź udział w programie”. Po wyborze tej opcji, zostaniesz przekierowany na podstronę z opcją zakupu, gdzie możesz dokonać płatności. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, otrzymasz maila z potwierdzeniem uczestnictwa.

Liczba miejsc na szkoleniach online jest ograniczona, zatem jeśli z przyczyn niezależnych nie będziesz w stanie w zakupionym szkoleniu uczestniczyć, prześlij mi taką informację najpóźniej 2 dni wcześniej (mail: kontakt@talent-consulting.pl), wówczas zarezerwujemy dla Ciebie inny termin. Prosimy, pamiętaj o regulaminie usług szkoleniowych.

szkolenia

szkolenia biznesowe

Kilka ważnych zagadnień dotyczących szkoleń dla Twojej firmy

Skontaktuj się ze mną poprzez dedykowany formularz kontaktowy, wtedy wspólnie ustalimy zakres szkolenia biznesowego.

Prowadzę szkolenia zgodne z diagnozą potrzeb szkoleniowych Liderów i Managerów w Waszej firmie, przygotowuję oferty zgodne z Waszymi potrzebami, jednak w obszarach mojej specjalizacji czyli zarządzanie zespołami, przywództwo, kompetencje liderskie, managerskie i miękkie.

Tak, szkolenia zamknięte dla Klientów Biznesowych prowadzę w wybranych przez Klientów lokalizacjach, może to być siedziba Klienta, jeśli zapewni odpowiednie warunki i narzędzia do przeprowadzenia szkolenia.

Tak, jak najbardziej, mamy opcję szkoleń stacjonarnych i zdalnych.

coaching

sesje coachingowe

Jeśli interesują Cię sesje coachingowe ze mną, tutaj znajdziesz kilka dodatkowych informacji

Sesja coachingowa bazuje na narzędziach, które pomogą Ci samodzielnie odkryć odpowiednie rozwiązania, ja w tym odkrywaniu tylko Tobie towarzyszę. Jeśli natomiast będziesz mieć takie życzenie, oczywiście możemy umówić się na sesję mentoringową i wówczas chętnie podzielę się z Tobą moim doświadczeniem i podpowiem jak radzić sobie z wyzwaniami, które pojawiają się w Twojej pracy z zespołem.

Decydując się na zakup pakietu sesji coachingowych, konieczne jest zarezerwowanie pierwszego spotkania. Kolejne spotkania umówisz poprzez panel Klienta lub podczas pierwszej sesji ustalisz kolejny termin z Coachem.

Zgodnie z regulaminem świadczenia usług coachingowych, nie pojawiając się na umówionej sesji coachingowej, tracisz środki wpłacone na poczet tego spotkania. Pamiętaj, że jeśli pojawi się niespodziewana sytuacja, zawsze możesz przełożyć spotkanie do 24h przed jej rozpoczęciem.

Wypełnij dedykowany formularz kontaktowy, w którym podasz swój numer telefonu i adres e-mail. Skontaktuję się z Tobą w najbliższym możliwym terminie – wówczas odbędziemy 20-minutową konsultację od razu, lub umówimy się na najbliższy dogodny dla nas termin.

zamówienia

sklep i płatności

W tym miejscu znajdziesz informacje dotyczące technicznych kwestii działania sklepu

Do wyboru masz przelew bankowy (to najdłuższa procedura), PayU oferujące płatność kartą, transfer bankowy lub płatność BLIK. Możesz także skorzystać z opcji PayPal.

Po dodaniu wybranego produktu do koszyka i kliknięciu przycisku “Zamówienie”, przekierujemy Cię na stronę zamówienia. Poprosimy Cię o podanie wymaganych informacji, wybranie sposobu płatności, a następnie kliknięcie w przycisk “Kupuję i płacę”. Wówczas trafisz na podstronę dostawcy płatności w celu sfinalizowania zapłaty.

Tak, po opłaceniu zamówienia dostaniesz maila z fakturą (imienną lub firmową).

Jeśli kupujesz jako Klient indywidualny, poprosimy Cię o podanie:

  1. imienia i nazwiska (widnieje na fakturze, a także na certyfikacie/dokumencie ukończenia szkolenia/warsztatu)
  2. adres e-mail (na ten adres dostaniesz wiadomości związane z Twoim zamówieniem)
  3. pełny adres zamieszkania (pomimo tego, że nie mamy do czynienia z dostawą, ponieważ wszystko otrzymujesz elektronicznie, to na potrzeby podatkowe/rozliczenia konieczne jest podanie adresu)
  4. w polu “konto użytkownika” (podaj proszę swój login, którym będziesz logować się do panelu Klienta)

Jeśli dokonujesz zakupu potwierdzonego fakturą VAT, to oprócz powyższych danych, poprosimy Cię także o podanie danych rejestrowych firmy wraz z NIP, celem prawidłowego wystawienia faktury.

Tak, założenie konta jest konieczne, ponieważ przez utworzony w ten sposób profil, masz dostęp do panelu Klienta, w którym znajdziesz swoje szkolenia VOD, zapisy na warsztaty online czy rezerwacje sesji coachingowych.

Dokonując pierwszego zakupu w sklepie Talent Consulting, poprosimy Cię o podanie loginu do Twojego nowego konta w naszym systemie. Następnie po opłaceniu zamówienia, otrzymasz od nas maila z linkiem do utworzenia hasła do panelu Klienta. Od tej pory możesz logować się podanymi przez Ciebie danymi i zarządzać szkoleniami i rezerwacjami, a także swoimi metodami płatności.

Po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie, wyślemy do Ciebie fakturę na podany w zamówieniu adres e-mail.

Napisz do nas w tej sprawie na kontakt@talent-consulting.pl