- Z usług coachingowych mogą korzystać osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- W niniejszym Regulaminie mowa o:
- Sprzedawca – Talent Consulting Sylwia Chwastyk-Kolasa, ul. Mariacka 37, 40- 014 Katowice, NIP: 7532161983, REGON 160089220, adres e-mail: kontakt@talent-consulting.pl
- Certyfikowanym lub dyplomowanym coachu – oznacza to osobę posiadającą wykształcenie wyższe z obszaru psychologii i/lub terapii, ukończony kurs / studia podyplomowe z zakresu coachingu wraz z praktyką coachingową dla osób indywidualnych.
- Sposobie prowadzenia usług coachingowych – W przypadku sesji online odnosi się do prowadzenia sesji za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej takich jak telefon, WhatsApp, Google Meet lub innego rodzaju środka komunikacji na odległość.
- Usługach coachingowych – należy przez to rozumieć usługi świadczone przez Coacha, służące wzrostowi efektywności, poprawie jakości życia świadczone w ramach wykonywania zawodu Coacha, polegające w szczególności na: budowaniu odpowiedniej, profesjonalnej relacji ułatwiającej wspólną pracę z Klientem, stosowaniu odpowiednich i adekwatnych do potrzeb Klienta narzędzi i procesów coachingowych.
3. Rodzaj i zakres usług widnieje na stronie https://talent-consulting.pl
Zakres usług obejmuje sesje indywidualne coachingu kariery, coachingu biznesowego lub coachingu managerskiego.
4. Klient ma prawo do bezpłatnego 20 minutowego spotkania online poprzedzającego pierwszą płatną 60 minutowa sesję, którego celem jest wprowadzenie do metody coachingu i sposobu korzystania z usługi online. Chęć odbycia takiej sesji należy wyraźnie zaznaczyć rezerwując termin spotkania poprzez wypełnienie formularza kontaktowego. Klient może odbyć wyłącznie jedną bezpłatną sesję wprowadzającą.
6. Usługi coachingowe (poza sesją wprowadzającą) świadczone są odpłatnie. Płatności należy dokonać z góry, przed rozpoczęciem wizyty, za pośrednictwem płatności internetowych udostępnianych na stronie internetowej pod adresem https://talent-consulting.pl
8. Rezerwacja terminu odbywa się drogą online poprzez Kalendarz Rezerwacji pod adresem https://talent-consulting.pl
9. Dokonując rezerwacji terminu należy podać swoje imię, nazwisko i dane kontaktowe, co wiąże się z zapoznaniem z Polityką Prywatności.
10. Talent Consulting zastrzega sobie prawo do weryfikacji rezerwacji terminu poprzez kalendarz Rezerwacji i ewentualnego zaproponowania alternatywnego terminu w sytuacji, gdyby wybrany przez Klienta termin nie był już dostępny.
11. Klient może zakupić pojedynczą sesję coachingową lub pakiet sesji w ilości dostępnej w aktualnej ofercie widocznej na stronie https://talent-consulting.pl
12. Zawarcie umowy dotyczącej usługi coachingowej ma formę pisemną (rezerwacja wizyty i jej opłacenie za pomocą elektronicznego systemu rezerwacji wizyt).
13. Klient ma prawo do zachowania poufności swoich danych personalnych oraz wyników swojej pracy coachingowej. Poufność informacji uzyskanych od klienta oraz zachowanie tajemnicy zawodowej przez Coacha jest podstawą nawiązania prawidłowego kontaktu z klientem i wykonywania tego zawodu. Coach zobowiązany jest do zachowania tajemnicy w zakresie i na mocy obowiązujących przepisów Kodeksu Etycznego Coacha.
14. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmówienia prowadzenia sesji coachingowej w sytuacji, kiedy Coach uzna, że Klientowi, który chce z niej skorzystać, potrzebna jest innego rodzaju usługa lub inna forma sesji coachingowej lub Klient nie respektuje Kontraktu Coachingowego lub Regulaminu. Ponadto Usługodawca może odmówić realizacji sesji w przypadku, gdyby uznał, że nie może pozostać obiektywnym wobec sytuacji problemowej Klienta, nie może pozostać bezstronnym wobec Klienta lub z innych przyczyn mogących zakłócić przebieg pracy coachingowej.
14. Przestępując do usługi online Klient powinien zadbać o łącze internetowe spełniające techniczne wymogi pozwalające na sprawny przebieg sesji online, bądź odpowiednie łącze telefoniczne. W przypadku braku możliwości realizacji sesji w wybrany sposób, Usługodawca zaproponuje alternatywny sposób realizacji sesji. Sesja odbędzie się, jeśli obie strony zaakceptują zaproponowany sposób realizacji sesji. W przypadku zerwania połączenia w trakcie trwania sesji lub przerwania sesji z przyczyn niezależnych od stron, kontynuacja sesji nastąpi w sposób i w terminie uzgodnionym przez Klienta oraz Usługodawcę.
15. Coach ma prawo, w celu dbania o jakość świadczonej usługi i superwizji, nagrywać wybrane sesje na co powinien uprzednio uzyskać zgodę Klienta. Jeśli Klient nie wyraża na to zgody – powinien poinformować o tym przed rozpoczęciem sesji. Sesje online (treści audio oraz wideo) nie mogą być przez Klienta nagrywane. Coach może udostępnić zarejestrowane materiały audio/wideo z przeprowadzonej sesji na pisemną prośbę Klienta z zastrzeżeniem, że nie będą publikowane ani udostępniane osobom trzecim bez pisemnej zgody.
17. Usługi coachingowe mogą dotyczyć sesji coachingowej rozumianej jako spotkanie lub seria spotkań, które prowadzą do określenia charakteru zgłaszanego zagadnienia (problemu) oraz wspólne wypracowanie możliwości ich rozwiązania, sesje indywidualne prowadzone są w kontekście osobistym lub biznesowym lub w podejściu holistycznym;
18. Liczba wizyt ustalana jest w zależności od potrzeb Klienta.
19. Klient ma prawo zrezygnować z wizyty przed ustalonym terminem, ale zobowiązany jest poinformować o tym Usługodawcę za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres kontakt@talent-conculting.pl
20. Odwołanie wizyty w okresie krótszym niż 48 godziny ponosi za sobą obowiązek zapłaty za wizytę tak jakby się ona odbyła. Wpłacona płatność nie zostanie zwrócona, jednak jest możliwość wyznaczenia innego terminu spotkania, w ramach wpłaconej opłaty.
21. Odwołanie wizyty w terminie krótszym niż 24 godziny ponosi za sobą obowiązek zapłaty za wizytę, tak jakby się ona odbyła.
22. Każda wizyta trwa około 60 minut. Istnieje możliwość wydłużenia czasu spotkania lub zrealizowania jednocześnie dwóch sesji następujących po sobie. Wymaga to wcześniejszego uzgodnienia z Coachem i opłaceniu dodatkowego czasu, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem usług. Dokonując rezerwacji poprzez Kalendarz Rezerwacji należy zarejestrować odpowiednią liczbę sesji w kalendarzu.
23. Klient zobowiązany jest do punktualnego połączenia się na wizytę związaną z realizacją zamówionej usługi. W przypadku spóźnienia na umówioną wizytę, czas wizyty zostaje skrócony o czas, jaki Klient się spóźnił.
24. W przypadku odwołania sesji ze strony Usługodawcy w czasie nie krótszym niż 48 godziny, Coach zaproponuje Klientowi inny termin wizyty. W przypadku odwołania sesji ze strony Usługodawcy w czasie krótszym niż 24 godziny – Coach zobowiązuje się zrealizować sesję bezpłatnie w możliwie najszybszym terminie. W sytuacjach wyjątkowych takich, jak nagły wypadek, choroba lub innego rodzaju sytuacje kryzysowe mogące powodować niedyspozycję do pracy, Usługodawca poinformuje Klienta o możliwościach realizacji dalszej współpracy w możliwie najszybszym czasie lub zaproponuje alternatywne rozwiązania zapewniające wsparcie Klientowi.
25. Usługodawca wystawi stosowny dokument rozliczeniowy za wyświadczoną usługę.
Postanowienia końcowe
26. Klient zgłaszający się na sesję coachingu w Talent Consulting jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem Świadczenia Usług Coachingowych lub innego rodzaju usług, z których zamierza korzystać, a także z Polityką Prywatności. Brak sprzeciwu do postanowień Regulaminu jest jednoznaczny z jego akceptacją. Usługodawca może wymagać pisemnego lub ustnego potwierdzenia zapoznania się z treścią oraz akceptacji Regulaminu.
27. Każdy Klient ma dostęp do zapoznania się z Regulaminami na stronie internetowej https://talent-consulting.pl
28. Talent Consulting zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie, jak również wprowadzania modyfikacji cen za świadczone usługi coachingowe oraz inne świadczone usługi.
29. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2024 r. do odwołania lub zmiany.
30. Wszelkie reklamacje lub kwestie sporne w pierwszej kolejności będą podejmowane na drodze mediacji oraz polubownych form dochodzenia do porozumienia.
31. Klient może kontaktować się z Usługodawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej: kontakt@talent-consulting.pl
32. Reklamacje
- Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta, pod warunkiem, że nie uruchomił jeszcze kursu wideo.
- Procedura zwrotu oraz reklamacji opiera się na przepisach prawa polskiego oraz postanowieniach niniejszego regulaminu.
- Reklamacja powinna zostać złożona pisemnie, w formie wiadomości elektronicznej na adres: kontakt@talent-consulting.pl